Outsource din IT-Support!

BestSecurity rådgiver firmaer med hensyn til sikkerhed og backup af følsom og vigtig data. Med tanke på, hvor sårbare firmaer er mod hackerangreb er det skræmmende hvad vi oplever når vi laver vores sikkerhedstjek.

Spar tid og penge med vores dedikerede IT-supportere

BestSecurity muliggør at du kan outsource din virksomheds IT-Support til vores Service Desk. Du får en skalérbar løsning, hvor du altid kan skrue op og ned for behovet. Som en del af vores udvidede support aftale, udvikler vi løbende på forandringsforløbet samt kvalificeret træning til vores erfarne tekniker. Det sikrer, at vi altid kan matche din virksomheds supportbehov.

Dedikerede IT-supportere der altid svarer

Har IT-supporteren i din virksomhed også andre opgaver på to-do-listen? Hos os får du og dine medarbejdere adgang til et dedikeret supportteam, der er til stede 24/7 for at løse dine IT-problemer. Vi tager altid telefonen første gang. Og du får hjælp af IT-supportere, der løser den type IT-udfordring, du sidder med. Det sikrer dig effektiv problemløsning.

Erfarne IT-Supporter som altid sidder klar.

Har din virksomheds IT-afdeling altid travlt med en masse større opgaver? Hos os får du og dine medarbejder adgang til et stort teknikkyndigt support team, som er til stede og klar på at hjælpe. Ved at outsource jeres IT-afdeling til BestSecurity får I et frisk pust og hjælp til de mere krævende opgaver. Vi er her for at løse jeres større og mindre problemstillinger, vi tager altid telefonen og er klar til at hjælpe jer videre med jeres IT-udfordringer.

BestSecurity Support er både effektiv og løsningsorienteret. Det betyder, at I i løbet af få sekunder kan blive overført fra en support medarbejder, til en specialist på netop det område du har behov for hjælp til.

+ 0
Erhvervskunder
+ 0
Privatkunder


Vi elsker at hjælpe vores kunder – det handler om at være sikker!

Få support med det samme vi vores Connect Wise fjernkontrol

Hos BestSecurity bruger vi vores fjernsupport til at løse supportopgaver. Vores IT-supportere sidder klar i alle hverdage, til at hjælpe dig med dine IT-udfordringer. Det betyder at du maksimalt skal vente nogle få minutter, før du kan få hjælp med dine eller virksomhedens computere.

Dette har medført enorme besparelser og nedslag i omkostningerne i forbindelse med supportopgaver som vi har skulle løse. Det er de fordele, der kommer vores kunder til gode, og har betydet at vi siden 2017 har kunne tilbyde ubegrænset fri dansk support til alle vores kunder.
På den måde kan både små- og mellemstore virksomheder nyde godt af IT-sikkerhed og support, der hidtil kun var tilgængeligt for store globale virksomheder.

Vi løser stort set alle problemer ved brug af vores fjernsupport. Det betyder at du sparer virkelig mange penge på kørselsafregningen.

Effektiv behandling, hurtigere og smartere

Udover at vi stærkt har reduceret tiden imellem at problemet opstår og vi kan gå i gang med at finde en løsning på den enkelte dag, har vi også forøget vores effektivitet i selve behandlingen, hvilket betyder at vores kunder kan komme hurtigt videre med deres arbejde!

Når du modtager IT-support fra BestSecuritys supportteam, har du ikke bare en konsulent til rådighed, men hele BestSecuritys supportafdeling på én gang.
Det betyder, at du i løbet af få sekunder kan blive overført fra en support medarbejder, til en specialist på netop det område, du har behov for hjælp til.

Vores strategi har ført til at vi har kunnet løse 99 % af de mest udfordrende situationer på få minutter eller timer, og udelukkende ved brug af fjernsupport.

Sikkert og krypteret

Vores fjernsupport program inkluderer 2048-bits RSA kryptering til privat- og offentlig nøgleudveksling, samt AES 256-bit sessions kryptering på alle fjernforbindelser. Sammenlagt med to-faktor autentificering, tvungen kodeordserstatning og logning af alle tilsluttede enheder, gør vores fjernsupportprogram til en af verdens mest sikre kommunikationsværktøjer.
Når du har sørget for at downloade vores fjernsupportsprogram, så kan du være 100 % sikkerhed på at din computer eller IT-system er under sikker og krypteret behandling af en professionel IT-rådgiver fra BestSecurity.

 

Hvad indebærer en supportaftale?

Mail problemer

Indimellem kan du møde forskellige fejlbeskeder i dit mailprogram, som gør at du ikke kan sende mails. Dette kan skyldes mange ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt.

Printer

Hvis der opstår en fejl under udskrivning, skal du ændre computerens eller printerdriverens indstillinger. Vi hjælper også med at tilknytte printeren til din Windows eller Mac, hvis det driller.

Rensning af computer

Har du husket at rydde op på computeren? Det kan nemlig have stor indflydelse på, hvordan computeren virker. Er den hurtig eller langsom? Hvis der er gået lang tid siden sidste rensning af computeren, kan den indeholde filer, der ikke nødvendigvis bliver brugt.
Når du skal rense computeren er det en god idé at fjerne søgehistorik, cookies og vigtigst af alt: midlertidige filer fra internettet. Den sidstnævnte post kan fylde adskillige gigabyte, og vil forbedre din computers hastighed. Filerne er ikke skadelige – de optager bare plads, som computeren ellers kunne bruge til at tænke.

Optimering

Netværksfejl

Hvis din Windows eller Mac viser en netværksfejl meddelelse, kan det skyldes flere ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt.

VPN

VPN er en forkortelse for Virtual Private Network, som på dansk betyder Virtuelt Privat Netværk.
Det fungerer kort fortalt ved, at der oprettes en krypteret forbindelse mellem brugeren og en VPN-server. Serveren fungerer herved som et mellemled til resten af internettet.

Windows/Mac fejl

Hvis din Windows eller Mac viser en fejlmeddelelse, kan det skyldes flere ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt.

Services

Diverse udfordringer

Du kan selvfølgelig altid kontakt os uanset dit problems omfang og karakter.
Har du glemt dit password?
Driller din printer?
Eller er din virksomheds IT truet af et kritisk nedbrud?

Når du ringer til BestSecurity, får du hurtig og kompetent support.
Alle vores medarbejdere taler dansk og evt. engelsk.

Sådan kontakter du os

Har du købt en supportaftale og får behov for hjælp, kan du kontakte os alle hverdage i åbningstiden.
Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os på 82 82 82 35, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.
Ringer du uden for åbningstiden, kan du enten fange os på chatten her på siden eller skrive en mail på support@bestsecurity.dk med en besked, så ringer vi tilbage så snart vi er ledige.

Fjernsupport

Vores fjernsupport foregår igennem vores fjernstyringsprogram, hvor vores medarbejdere kan opnå adgang til din PC eller Mac.
Husk at kontakte vores support inden brug af fjernsupport.
Supporteren vil oplyse dig din personlige kode som skal indtastes i boksen for at I kan få forbindelse.

Ring på telefon 82 82 82 35

Vi ser frem til at hjælpe dig.

Hvis du gerne vil ringes op?