Kontakt BestSecurity

Har du brug for support kan du kontakte os på 3 forskellige måder. Du kan vælge at ringe til vores kundeservice, skrive os en mail eller chatte med os direkte på vores hjemmeside. Hvis det er uden for vores åbningstider så send os en mail og vi vender tilbage så hurtigt som muligt. Husk du har mulighed for at tilkøbe 24/7 support hvis du har brug for hjælp ud over vores normale åbningstider.

82 82 82 35

Hverdage mellem 9.00 til 17.00
Fredag 9.00 til 16.30

hello@bestsecurity.dk

Vi svarer så hurtigt som muligt
på alle hverdage

Brug chat på siden

Hverdage mellem 9.00 til 17.00
Fredag 9.00 til 16.30

Hvis du har en fysisk reperation

1
2
3
Tag en back-up
Før du sender din enhed ind til os, anbefaler vi at du tager en backup af dine data. Hvis du oplever problemer med dette, kan du kontakte vores support afdeling. Din enhed skal sendes ind til.


BestSecurity.dk
Anelystparken 31
8381 Tilst
Pak din computer godt ind
Derefter, er det vigtigt at du får printet og udfyldt vores fuldmagt. Din enhed skal være pakket ind forsvareligt, brug evt. et stykke bobbleplast til at pakke din enhed. Inden du lukker kassen, er det vigtigt at du får vedlagt fuldmagten.

(Husk at få kvittering på at du har afleveret den, hos din pakkeshop)
Vi tager billeder ved modtagelsen
Når vi modtager pakken på kontoret i Tilst, så tager vi som det første billeder af indpakningen så der ikke kan opstå nogen problemstillinger i forhold til hvis der skulle ske nogle skader. Vi oplever desværre mangelfuld indpakning af mange af de enheder vi modtager.

Det er dit ansvar det gøres forsvarligt!

Hvis du gerne vil ringes op?

Hvis du gerne vil ringes op?