BestSecurity med fokus på miljøet.

BestSecurity er en dansk IT support virksomhed med adresse i København og i Tilst. Vores kunder er både erhverv- og privatkunder. Vi har fra start haft en mission om at alle skal tage stilling til deres online sikkerhed, før det er for sent. Igennem kampagnens løbetid nåede vi at optimere over 10.000 privatpersoners computere helt uden beregning som et bonusgevinst til diverse online konkurrencer. Det er efterhånden nogle år siden og det var en kæmpe opgave. 

Vi har nogle mål og arbejder hårdt på dem.

  • Vi vil være de bedste til at sammensætte de produkter, der passer præcist til kundens behov. 
  • De bedste til at sætte din computer op, så du kan bevæge dig rundt online på alverdens internetsider uden bekymringer. 
  • De bedste til at yde en ordentlig dansk support, og hjælpe kunderne med de problemer, de kunne løbe ind i med deres computere.

Vi er Microsoft partnere og har et tæt samarbejde med antivirus-giganterne Trend Micro™ og Bitdefender. Med sådan et ansvar sørger vi for, at alle vores medarbejdere altid er opdateret på den nyeste teknologi.

Vi er bedst sammen.

Vores værdier definerer, hvem vi er, hvad vi tror på, og hvad vi står for. De etablerer en fælles identitet, der forener alle i firmaet. Hos BestSecurity er vi virkelig bedst sammen.

Vores værdier guider vores ansatte til at gøre det rigtige, lære og blive bedre hver dag, tænke og handle modigt, respektere og hente styrke fra vores forskelligheder og gøre det, der betyder noget for vores kunder vi betjener.

Vores værdier gør os stærkere og hjælper os med at øge tilliden fra alle vores kontakter hver dag.

 

BestSecurity værdier.

Integritet

Vi gør, hvad der er rigtigt.

Excellence

Vi holder aldrig op med at lære og forbedre os.

Mod

Vi tænker og handler modigt.

Sammen

Vi respekterer hinanden og henter styrke fra vores forskelligheder.

Vigtig

Vi gør det, der betyder noget.

BestSecurity gør det grønt!

Covid pandemien har virkelig rettet vores fokus på de transportomkostningerne der fulgte med kundebesøg for år tilbage. Hvorfor spytte endnu mere kuldioxid ud i luften end vi allerede gør, ved at tage bilen og køre  til alle disse kunder? Vi har taget konsekvensen og har fjernet stort set alle fysiske kundebesøg. Hvis der skal afholdes møde bruger vi vores online møderum eller anden lignende digital løsning.

Kundernes computere kan vi betjene via vores fjernsupport. Dette er også en uvurderlig tidsbesparelse, der gør at du hurtigere kan komme  til at lave dit arbejde på computeren. Vores IT supportere skal heller ikke bruge tiden på benzin-brændene transport til og fra kunden.

Udover tiltaget med at skære kørsel væk har vi også indført andre foranstaltninger i virksomheden.

  • Vi har stort set fjernet al papir på kontoret, næsten alt foregår digitalt.
  • Vi har aftale om kun at få leveret grøn strøm.
  • Backupserverne er også så miljøvenlige som de kan blive.

Vi forbedrer løbende vores grønne fodaftryk så vi kan minimere belastningen på miljøet.

Hvis du gerne vil ringes op?