Support til private

IT hjælpen som altid er nær dig. Med tålmodighed, ihærdighed og dedikation hjælper vi, når du har brug for det.
Vores supportere sidder klar til at hjælpe og vejlede dig.

Få support med det samme med Connect Wise

Hos BestSecurity bruger vi vores fjernsupport til at løse supportopgave.
Vores IT-supportere sidder klar i alle hverdage, til at hjælpe dig med dine IT-udfordringer.
Det betyder at du maksimalt skal vente nogle få minutter, før du kan få hjælp med dine eller virksomhedens computere.
Dette har medført enorme besparelser og nedslag i omkostningerne i forbindelse med support opgaver som vi har skulle løse. Det er de fordele, der kommer vores kunder til gode, og har betydet at vi siden 2017 har kunne tilbyde ubegrænset fri dansk support til alle vores kunder.
På den måde kan både små- og mellemstore virksomheder nyde godt af IT-sikkerhed og support, der hidtil kun var tilgængeligt for store globale virksomheder.

Effektiv behandling, hurtigere og smartere

Udover at vi stærkt har reduceret tiden imellem problemet opstår og vi kan gå i gang med at finde en løsning på den enkelte dag. Så har vi også forøget vores effektivitet i selve behandlingen, hvilket betyder at vores kunder kan komme hurtigt videre med deres arbejde!

Når du modtager IT-support fra BestSecurity´s supportteam, har du ikke bare en konsulent til rådighed med hele BestSecurity´s support afdeling på én gang.
Det betyder, at du i løbet af få sekunder kan blive overført fra en generel-support medarbejder, til en specialist på netop det område du har behov for hjælp til.

Vores strategi har ført til at vi har kunnet løse 99% af de mest udfordrende situationer på få minutter eller timer, og udelukkende ved brug af fjernsupport.

Sikkert og krypteret

Vores fjernsupport program inkludere 2048-bits RSA kryptering til privat- og offentlig nøgleudveksling, samt AES 256-bit sessions kryptering på alle fjernforbindelser. Sammenlagt med to-faktor autentificering, tvungen kodeords erstatning og logning af alle tilsluttede enheder, gør vores fjernsupport program til en af verdens mest sikre kommunikationsværktøjer.
Når du har sørget for at downloade vores fjernsupports program, så kan du være 100% sikkerhed på at din computer eller IT-system er under sikker og krypteret behandling af en professionel IT-rådgiver fra BestSecurity.

Hvad indebærer en supportaftale

Mail problemer

Indimellem kan du møde forskellige fejlbeskeder i dit Mail program som bruges, som gør, du ikke kan sende mails. Dette kan skyldes mange ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt

Printer

Hvis der opstår en fejl under udskrivning, skal du ændre computerens eller printerdriverens indstillinger. Vi hjælper også med at tilknytte printeren til din Windows eller Mac, hvis det driller.

Rensning af computer

Har du husket at rydde op på computeren? Det kan nemlig have stor indflydelse på, hvordan computeren virker. Er den hurtig eller langsom? Hvis der er gået lang tid siden sidste rensning af computeren, kan den indeholde filer, der nødvendigvis ikke bliver brugt.
Når du skal rense computeren er det en god idé at fjerne søgehistorik, cookies og vigtigst af alt – midlertidige filer fra internettet. Den sidstnævnte post kan fylde adskillige gigabyte, og vil forbedre din computers hastighed. Filerne er ikke skadelige – de optager bare plads, som computeren ellers kunne bruge til at tænke.

Optimering

Netværksfejl

Hvis din Windows eller Mac viser en netværksfejl meddelelse, kan det skyldes flere ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt

VPN

VPN er en forkortelse for Virtual Private Network, som på dansk betyder Virtuelt Privat Netværk.
Det fungerer kort fortalt ved at der oprettes en krypteret forbindelse mellem brugeren og en VPN-server. Serveren fungerer herved som et mellemled til resten af internettet

Windows/Mac fejl

Hvis din Windows eller Mac viser en fejlmeddelelse, kan det skyldes flere ting, som kræver at vi manuelt ser på hver sag enkeltvis.
Her vil vi identificere problemet først og derefter gå til værks for at løse det hurtigst muligt

Services

Diverse udfordringer

Du kan selvfølgelig altid kontakt os uanset dit problems omfang og karakter.
Har du glemt dit password?
Driller din printer?
Eller er din virksomheds it truet af et kritisk nedbrud?

Når du ringer til BestSecurity, får du hurtig og kompetent support.
Alle vores medarbejdere taler dansk og evt. engelsk.

Sådan kontakter du os

Har du købt en supportaftale og får behov for hjælp, kan du kontakte os alle hverdage i åbningstiden.
Ved akut brug for hjælp bedes du altid ringe til os på 82 82 82 35, så vi kan tage hånd om dit problem hurtigst muligt.
Ringer du uden for åbningstiden, så kan du enten fange os på chatten her på siden eller skrive en mail på support@bestsecurity.dk med en besked, så ringer vi retur så snart vi er ledige.

Fjernsupport

Vores fjernsupport foregår igennem vores fjernstyringsprogram, hvor vores medarbejdere kan opnå adgang til din PC eller Mac.
Husk at kontakte vores support inden brug af fjernsupport.
Supporteren vil oplyse dig din personlige kode som skal indtastes i boksen for at i kan få forbindelse.

Ring på telefon 82 82 82 35

Vi ser frem til at hjælpe dig 

Hvis du gerne vil ringes op?